چرا باید برای تبلیغ رسانه‌های اجتماعی خود هزینه کنید؟

حال که مطلب شما پست شده و تمامی کانال‌های شما اعم از شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات همگن و پلتفرم‌های کشف محتوا، آماده تبلیغ محتوای شما هستند. وقت آن رسیده که از مزایای رسانه ‎‌های خودتان استفاده کنید.

نیازی نیست که برای تبلیغات خود تنها به وبلاگ یا حتی مقاله خبری متکی باشید.

مردم به رسانه های شما اعتماد بیشتری میکنند

رسانه
قبل از اینکه مشتریان بخواهند خرید کنند، سوال می‌پرسند.
– بهترین اسپیکر در رنج قیمت دلخواه من چیست؟
– آیا این رستوران خوب است؟
– کجا سرمایه گذاری کنم؟
همه ما می‌دانیم که یک استراتژی بازاریابی محتوایی خوب، یک ابزار ضروری برای ارائه پاسخ‌هاست. مشتریان نظر متخصصانه برای پاسخ به سوالاتشان می‌خواهند تا بتوانند با تصمیم آگاهانه هزینه کنند. هنگامی که این نظر متخصصانه را ارائه می‌دهید، به راحتی به اشتراک گذاشته می‌شود و اعتماد ایجاد می‌کند.
هنگامی که اطلاعات از یک منبع قابل اعتماد و مستقل به دست می‌آید، تاثیر بیشتری خواهد داشت. این موضوع در تحقیقات بازاریابی نیز نشان می‌دهد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد رسانه های خود برندها از ۵ امتیاز ۳ امتیاز را در خصوص اعتماد جلب کرده است:
– ۸۳ درصد به توصیه دوستان، خانواده و آشنایان اعتماد می‌کنند.
– ۷۰ درصد به وبسایت برندها اعتماد می‌کنند.
– ۶۶ درصد به بررسی‌های آنلاین اعتماد می‌کنند.
– ۶۶ درصد به مقالات (مقالات روزنامه‌ها) اعتماد می‌کنند.
– ۶۱ درصد به تبلیغات برندها اعتماد می‌کنند.
هنگامی که تعدادی رسانه در اختیار دارید که از طریق آن می‌توانید برای مشکلات مشتریان خود راه حل ارائه دهید، تنها چیزی که احتیاج دارید ابزاری است که از طریق آن اعتماد ایجاد کنید.

کنترل را به دست دارید

هنگامی که وبلاگ شما راه اندازی می‌شود، همه هیجان زده می‌شوند. اما حتی در زمانی که تمام کارها را به درستی انجام داده باشید ممکن است از نتایج به دست آمده نا امید باشید.
شاید مقاله شما در یک نشریه منطقه‌ای ظاهر شود، بنابراین تلاش‌های نشریه برای تبلیغ محتوای خود با شما همخوانی نداشته باشد.
یا شاید عنوان مطلب با محتوای آن همخوانی نداشته باشد یا برای مشتریان شما بهینه نشده باشد.

مشتریان از فروش مستقیم خسته شده‌اند

رسانه
مشتریان به فروش مستقیم اعتماد ندارند بخصوص فروش آنلاین. نظرسنجی‌ها نشان داده است که بازاریابی تبلیغاتی موبایل/آنلاین کمترین میزان اعتماد را در بین تبلیغات دارد:
– ۳۶ درصد به تبلیغات متنی موبایل‌ها اعتماد دارند.
– ۴۲ درصد به تبلیغات آنلاین بنری اعتماد دارند.
– ۴۳ درصد به تبلیغات موبایلی اعتماد دارند.
این فقدان اعتماد از کجا می‌آید؟ شما می‌توانید پاسخ‌های زیادی برای این موضوع ارائه دهید. یک پاسخ خوب این است که فروش مستقیم زمانی نتیجه می‌دهد که با نیاز مشتری همراستا باشد. زمانی که آماده خرید باشند.
از سوی دیگر، زمانی که در سطح‌های بالایی قیف فروش، فروش مستقیم انجام می‌دهید، آن‌ها اهمیتی قائل نیستند. ممکن است حتی برای آن‌ها ایجاد مزاحمت کند. به همین دلیل است که شما به محتوا نیاز دارید تا به افرادی که در موقعیت مطلوبی از قیف فروش هستند، دسترسی یابید. محتوای رسانه ها احتمالا تنها چیزی است که نیاز دارید تا توجه‌ها را جلب کنید.

 

رسانه ها زندگی را راحت‌تر می‌کند

رسانه
به خاطر داشته باشید که چیزی که در اختیار دارید محتوا است. اگر حتی محتوای کوچکی است که با پیام برند شما همخوانی ندارد، باز هم می‌تواند نتیجه مطلوبی برای برند شما به همراه آورد.
هر برندی می‌تواند محتوای خود را به دست خوانندگانی برساند که با وبسایت‌های نمایش دهنده در تعاملند. از این طریق می‌توانید دسترسی بیشتری به مخاطبان داشته باشید.

 

پیشنهاد ویژه: اگر به کسب درآمد میلیونی از تلگرام علاقمند هستید کافیست روی جمله ” کسب درآمد از تلگرام ” کلیک کنید.

پاسخ دهید